21 Şubat 2014 Cuma

Göz yaşartan 3 şarkım.

   Yine bir şarkılı yazıyla karşınızdayım. Şuan çok güzel bir listem var. Biraz atarlı(!) bir liste ama olsun. Tam 1 haftadır öyle bir sinirliyim ki anlatamam. 1 hafta önce nasıl sinirlendirdilerse artık, çıldırıyorum resmen. Duvar filan yumruklamaya başlıcam yakında. Dolap kalmadı çünkü. Ben hep asabi ve sinirliyim normalde de. Ama sinirimin geçmesi 5-10 dakika bi'şey. Arada geliyor asıl sinir, gitmiyor. Şiddete çok eğilimliyim ve ayarı yok. Kapı pencere hani. Bilimsel olarak hastalıkların %60lık kısmı psikolojik. 2 gündür yatağımdan kalkmıyorum. En dayanılmayacak noktada tuvalete gidiyorum, öyle yani. Bir ateşlenmeler, kendi ağız içi sıvılarımı yutamamak, 2 hafta önce çektirdiğim 2 yirmilik ve çektiremediğim diğer 2 yirmilik dişlerimin ağrısı.. gidiyor böyle. Vücudumun bütün noktaları ağrıyor ya. Beni sinirlendirmeyin o yüzden. Zaten meyilliyim hemen hasta olmaya. İlçe bile değiştirince hasta oluyorum. Tabi ağır hasta olmuyorum. Neyse, çatlamayın şarkıları yazıyorum.

1-Müslüm Gürses-Nilüfer
2-Sıla-Saki
3-Müslüm Gürses-Sensiz Olmaz

  Sürekli bu 3 şarkı çalıyor listemde. Sıkılırım belki dedim ama ı ıh yok sıkılmıyorum. Gözlerim doluyor tabi her birinde. Aşk acısı çekmiyorum. Aşkı yaşamadım ki acısını çekeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder