12 Şubat 2014 Çarşamba

Neşeli bi'şeyler.

Neşeli bi'şeyler çalsana oradan. Belki biraz neşeleniriz. Ne bileyim belki biraz güleriz de burnumuzdaki sızı geçer, almayız hasret kokusunu.
Çok neşeli olsun ama. Buruk bırakmasın bizi. Kafamızdaki tilkiler eşlik etmesin biz söylerken şarkıyı..
Neden verdin ki bu şarabı bana? Biliyordun rakı isteyeceğimi. Biliyordun gecenin orada bitmeyeceğini. Bıraksana beni. Niye çaldın o besteleri, anlatsana? Gözyaşımı gördüğünde mi samimi geliyorum? Ağlayınca daha mı ben oluyorum? Bilerek mi içiriyorsun bu gece?
Gitseydin. Yine ağlardım. Yine samimi olurdum. Gitmedin kaldın. Gel demezdim biliyordun. Bilerek mi ağlattın doğru söyle? Gidecek misin yoksa? Ondan mı bu ayrılık şarkıları, bu sarılmalar?
Ne ben diyebilirim gitme, ne sen diyebilirsin gidiyorum. Sarhoş mu ayrılalım? Bulanık mı hatırlamayayım seni? Ya da uyuşmuşken ısırdığım dilim mi hatırlatacak seni? Baş ağrılarım, susamalarım?
Çalmayacak mısın neşeli bi'şeyler. Daha ağlayayım mı? Çözülmesin mi boğazımdaki düğüm? Canım mı acısın?
Gitme diyemedim sırtını dönüp gidenim. Kal diyemedim. Sende gel diyemedin elini tutamadığım. Sessiz gidenim, sarılamadığım son bir kez, kokusunu anımsayamadığım. Şimdi gel desem gelir misin? Gelsen, gitme desem gitmezsin değil mi? Özledim desem olur mu sadece? Ya da sadece çaldırsam anlar mısın diyemediklerimi? Her şeyi bırakıp öpmeye gelir misin beni? Sever misin yeniden çocuk gibi, okşar mısın başımı? Bilirsin, sevmem saçımla oynanmasını. Ya da gelme uzaktan sevdiğim. İşin vardır şimdi. Sen oradan çal neşeli bi'şeyler, ben özlerim zaten seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder