7 Nisan 2014 Pazartesi

Aşktan erkeğe.

Bu gece sadece nedensiz aşk vardır masada. Birinden hoşlanmak, sevmek yada aşık olmak için nedene ihtiyacınız yoktur. Rüyanızda gördüğünüz birine bile aşık olabilirsiniz.
Şeyler var mesela, tanımadan aşık olduğunuz da sonradan tiksindiğiniz insanlar. Aşık olduğunuz dediğime bakmayın la. Aşık dediğim, tanımak ve sevişmek için can attığınız insanları diyorum. Sevişmek değilde, tanımak istediğim çok kişi oldu. Hani bi tanışayım, belki evleniriz filan. Hayatımın aşkı olur belki vs. Bu zamana kadar hepsi fıs çıktı. 5 para etmez o kadar gerizekalı varmış ki! Tanımak için kıçımı yırttım abartıyorsam Allah belamı versin, beyinsizliklerine şaşırıyorsun. Adam la koskoca adam, sen gelmişsin 28 yaşına, "naaaaabıyoon" nedir gevşek? Bu olaya hastayım zaten. Sevgilisi olsam eyvallah desin. Yazıştığın, düşürmeye çalıştığın bi kızım işte pezevenk.
Valla biri bana anlatsın, erkek dediğin nedir? Ben, gevşek gevşek gelip "naaabıyoon" diyen adamla evlenmeyi geç, takılmam bile. Sana laf atsalar, affedersin elleseler bu adam bir bok yapamaz. Evlensen bununla, "aşkım çocuğu bugün parka götürsene" desen "yeeeea üf, takılsın işte, o kadar oyuncağı boşuna mı aldık?" der.
Senden epeyce büyük erkekle konuşunca ister istemez yıl hesaplıyorsun. "şu kadar yıla benim okul bitse, azcık para biriktirip iş kursam, o şu yaşa geliyo, ohoooo amk dede olacak yaşta baba mı olacak bu? Çocuğum üniversiteye gidince bembeyaz olur bunun saç sakal. Aman bu dışarıda çıkmaz şimdi, ay belim ay ayağım.. Yok yok bununla evlenilmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder