19 Şubat 2014 Çarşamba

Kuzen.

   Ben bugün dosttan öte, kardeş olan insanlardan bahsetmek istiyorum.
Dost nedir size göre? İçinizi dışınızı, hangi renk sıçtığınızı, olaylara nasıl tepkiler verdiğinizi bilen, kişiliğiniz üzerinde yüksek lisans yapmış insanlardır. Benim dost diyebildiğim en fazla 3 kişi vardır. Onlar bile arada su kaynatmıyor değil.
Ben bugün, kuzenlerimi anlatıcam size. Lakin onlar bir dost kadar yakın, bir arkadaş kadar eğlenceli, bir şarapçı kadar dert ortağıdır.
   Çok çok büyük bir ailem var. Belki de dünya üzerinde sahip olduğum en güzel şeydir bu. Küçüklüğümden beri kalabalığın içindeyim, hep bi kargaşa, gürültü, ayak altında dolaşan çocuklar, gizlenen sırlar... Bu büyük ailemin en büyük kısmını kuzenlerim oluşturuyor. Tam sayısını kestiremiyorum şuan ama bayaa çoklar. Kimisi benden korkuyor, kimi benden nefret bile ediyor olabilir, kimi beni kardeşi, kimi ablası, kimi en yakın arkadaşı olarak görüyor. Bir insan olarak, bu kadar çok karaktere bölünmek güzel. Hele de gülümseyebiliyorsan onlarla. Benim iyi arkadaşlarım olmayabilir, sevgilim olmayabilir. Ama gerçekten dost diyebildiğim çok tatlı kuzenlerim var.
   Mesela en büyüklerinin ablamdan hiçbir farkı yok. Öyle ki onun çocuğuna (evlenirse tabi(!)) teyze dedittircem. Ben onun teyzesi olcam. Ona mis gibi giysiler, oyuncaklar alacağım. O da benim çocuklarımın (koca bulabilirsem) teyzesi olacak. En büyük kuzenim akıl hocam, ablam, bazen en yakın arkadaşım. Bir şeyler yapabilmemin büyük bir sebebi.
   Başka bir kuzenim var. Allahımmm. Onunla 3 yıl öncesine kadar kedi köpek gibiydik. Ben genelde ona karşı çıkamazdım. Susar kalırdım. (Ya sinirlenince 3 kat büyüyo, zaten göt kadar bi'şeyim.) Ama şimdi öyle mi.. O benim en yakın arkadaşım. Aramızda mesafe var, ama en yakın arkadaşım o benim. Kimsenin bilmediğini bilenim o. Beni yargılamadan dinler ve sadece kendi fikrini söyler. Tabii arada "küstüm ben seninle bi fal bakmıyon" diye atar yaptığı da olmuyor değil. O benim öz kardeşim gibi. Öz kardeşim. Ben ne şanslıyım ki çocuğumun böyle güzel teyzeleri olacak. Ben onun çocuklarının teyzesi olur muyum bilemem ama. Bu bildiğiniz kızlardan değil. Tam bi idealist. Bebişim olmadı kedimizi kucağımıza alır, mutluluklar dileriz!
   Başka bir kuzenim beni ablası görüyor. Arada benimle sidik yarıştırdığının farkındayım, ama yine de kapıma gelince dinlemeden edemiyorum. Büyüyecek daha. Anlayacak aslında insanların göründükleri gibi olmadığını. Tek başına hasta yatarken anlayacak belki. Ama korkmasın. Ne kadar kızsam da, arada sevmiyorum lan seni deyip yerden yere vurup, saçını başını yolsam da, o beni seviyor. O benim kardeşim gibi. Birkaç sene sonra kardeşim olacak. (Burası +18 kokayi)
   Öbür kuzenim (bu da kız) biraz garip bir insan. Aklından geçeni "lööönk" diye söyleyip mala bağlatıyor insanı. Bu seneye kadar pek birbirimizi sevmez ve görüşmezdik. Ama bu sene ben onu çok sevdim. Gerçekten sevdim.
Benim kuzenlerim anlat anlat bitmiyor arkadaş. Ben 4 tanesini yazdım, seçmece bunlar hanımmmmm! Hepsinin yeri ayrı. Biri abla, biri dost, biri kardeş, biri arkadaş.. Ama dediğim gibi burası +18 kokuyor. 18 yaşını geçmeyen kuzenler eklemesin, anlaşamıyoz. Hadi öptüm sizi. Eğer şanslı biriyseniz ve iyi bir kuzen olursanız sizin de böyle tatlı kuzenleriniz olabilir. Bunlardan çok güzel teyze oluyo bi de. Maksat çocuğumuzun bayram harçlığı artsın laf aramızda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder