10 Kasım 2014 Pazartesi

Helaa

Bugün topuzumla yazmıyorum. Ama yine seksi değilim tabii. Merak edilenlerden bahsetmek istiyorum biraz. En basitinden; çoğu erkek kızlar tuvaletini birçok kız da pisuvar'da nasıl işendiğini merak ediyor. Ya allah belamı versin pisuvarda nasıl sıçacağını hayal eden kız gördüm. Git bi sor ona hayatında hiç girmiş mi erkekler tuvaletine? O kızlar varya, ölümüne sıra olsa, erkekler tuvaletine girip işemez, bırak sıçmayı.
Ben geçenlerde sıra var diye erkekler tuvaletine girdim, anaaam tertemizdi ya. Kızlar tuvaleti öyle mi? Bir kızın nasıl pis bir mahlukat olduğuna inanamazsınız. Allaşkına erkeklerimiz, bi gün girip kızlar tuvaletine bi bakın. Ya ağzına sıçtığımın kızı, işemiş, damlamaları bitmeden kalkmış külotunu toparlamaya, damla damla çiş bırakmış klozetin üzerinde. Hayvan al peçeteyi sil bi di mi? Senden sonra girecek kızın ömür billah herkese seni örnek vereceğini bilmiyor musun? Ben onları mesela nerede görsem, aklıma nasıl işedikleri gelecek. Amk çirkini, tipleri görün, şekiller paris, tuvalette her biri bi Shrek. Lan o yeşil çirkin canavar bile temizleniyordu. Eminim çoğu peçeteyle silmiyorlardır bile.
Erkekler tuvaletine ne zaman girsem çoook temiz. Pisuvarlı olanlara hiç girmedim ama geri kalanlar baya temizdi. Ha ama gerçekleri elbette biliyoruz. Onlar da amk hayvanları işerken kemoterapi görüyorlar sanki. Her yer küçük küçük kıl. Hadi o erkek, bakımsız, kirli, pis, pasaklı erkeklere alıştık ama gerçekten kızlar tuvaletlerinin o kadar pis olmasını hazmedemiyorum. Kızsın sen ya, senin güzel kokman lazım kahpecik, o ne biçim işemek, o nasıl bir koku? Temizlenmemiş işkembe mi yedin, bok mu yedin, için mi küflendi lan o ne koku. Parfüm sıksana, rahat rahat osuruyor filan. Ben utanıyorum mesela. Tuvaletler tabii ki sıçmak, osurmak, işemek vs. gibi şeyler içindir ama hemcinsinim diye de bu muameleyi yapma be ablacım. Hele sarhoş tuvaletleri..
Bahsetmek bile istemiyorum. Kukusu poposu açık tuvalette gezmeler filan. Saçından tutup gitara mı vurayım seni, ne istiyorsun benden? Babanın eviymiş gibi bulduğun her yere kusmalar, "ahahahah kanka bak nasıl ses çıkcak şimdi" deyip basınçlı işeme ve büyük bir osuruk bombasıyla yaptığın kapanışı dinlemek zorunda mıyım? Hepinizin amk ben, kalkarken o klozete damlayan çişinizi silin silin. Gavat mısınız hepiniz.
Ay lütfen siz erkeklerde, azıcık medeni olun ya. Unisex tuvaletlerde filan gözünüzü seveyim o kıllarınızı alın bir peçeteyle. Midesi bulananlar onları temizliyor ve bütün boşaltım işlemi sırasında o kılların düşüş hikayesini yazıp, sizlerden iğreniyor. Bilin istedim yani. Etek tıraşından yoksun gavat pezevenkler. Temizlik imandan gelir. Sana yumoştan bile gelmez gerçi, o kadar pissin. Saygı arkadaşlar saygı.
Her şeyi biz mi söyleyelim? Annen öğretmedi mi sana tuvalette yapman gerekenleri?
Uzun lafın kısası canım, o damlaları silin sizin ağzınıza işerim, damlalarıda silmem.
Konum merak edilenlerden çok hela oldu ama neyse artık. Alafranga tuvaleti sikeyim ben, alaturka tuvalete kurban olun lan. En azından ne bi çişinizi ne de bi kılınızı temizlemek zorunda kalıyorduk. Su dökünce geçiyordu. Uzun da kalamıyordu kimse, bacaklara kramp giriyordu çünkü. Avrupai tuvaletinizin amk ben. Alafranga düşüncelerinize sıçsınlar sizin. Hee bu arada o tuvalete girdikten sonra sifon çekmeyen orospu çocukları varya, hah o orospu çocuklarının allah belasını versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder