7 Kasım 2014 Cuma

Görüşmeyeli bayaa olmuş. Şimdi tam karşınızdayım. Saçlarımı değiştirdim. Sarı yaptım sarı. Bildiğin çakma sarışın oldum. Kandırmayın kızlar birbirinizi, hepimizin içinde birer sarışın var. Aslında hepimizin ruhu sarışın!
Tabii ki tahmin ettiğim gibi seksi bir topuz yapamadım sarı saçlarımla. O kadar çirkin bir topuz oldu ki sarıkız kafama sıçmış gibi duruyor. Topuzum bir o yana bir bu yana sallanıyor. Küçük saçlarım nam-ı değer dipçiklerim yer çekimine meydan okumuş bir halde kıvrım kıvrım sallanmakta.
Çok kötü şartlar içinde yazıyorum size. Bilgisayarımı aldıktan tam 1 ay sonra num lock tuşlarım bozuldu bilgisayarımın sağ tarafına felç indi. Felç şimdi gıdım gıdım ilerliyor. Enter virgül silme tuşu vs çalışmıyor. Virgülsüz yazmak emin olun sıçmık topuzumla baş etmekten daha zor ve daha üzücü. Başladığım ama aylardır hiç yazamadığım hikayemi bile yazamıyorum onun yüzünden.
Sizleri çok özledim. Kaçınız bunu okuyor emin değilim. Sayfanın görüntüleme sayısına baktım az önce içler acısı gerçekten. Sesimi duyan var mı? Eeeyyy duyuyor musunuz beni?
Her şeyi geçersek (virgül) en son yazmamdan bu yana neler değişti neler. Evim var artık :) Sanırım hayatımda attığım en büyük adımdı eve çıkmak. Ağzına sıçtığımın evinin problemleri hala bitmedi. Bana daha az maliyeti olacak kafasıyla yola çıktım ama maalesef. Eve harcadığım parayı bankaya yatırsaydım (virgül) şuan faizini İtalya'da minnoş erkeklerle yiyor olacaktım.
Hayal kurmak parayla değil. Allahtan değil yoksa hayalde kuramayacaktık. Bi boku kuramıyoruz zaten bırakın bari hayallerimiz beleş olsun. Ha parayla olsaydı eğer yemin ederim hayallerimi satardım öyle para kazanırdım. Düşünsene uyumadan önce boş beleş gayet rezil bir hayal kuruyorsun (virgül) işte yok şuraya gidiyorum (virgül) şu var yanımda (virgül) ayyy düşünsene evleniyoruz bla bla bla. Sonra uyudun uyandın hemen git sat ye parasını. O parayı biriktirir sattığın hayalleri yaşayabilirsin bile! Laan bu çok güzelmiş. Var mı aranızda hayal satın almak isteyen? Ben şahsen satarım. Her türlü hayal kurulup satılır. Gel anam gel üj bara!
Neyse goygoy'u bir kenara bırakalım da size ufaktan ev maceramı anlatayım.
Ağzına şıçtığımın memleketine ağustos'un son haftası geldik arkadaşımla. 5 gün boyunca gezmediğimiz tek bir sokak kalmadı 2 mahalle hariç. O mahalleleri de istemiyoruz zaten. Ben ilk ev baktığımız gün regl olmuşum (virgül) foşur foşur kanıyorum (virgül) ağrı desen bir yandan (virgül) ama varya bacaklarım kopuyor ağrıdan. En son işte cumartesi gecesi arkadaşıma "sikerim eve filan çıkmıyorum ben (virgül) bulamadık zaten (virgül) yarın beni sakın uyandırma (virgül) sokarım böyle işe" dedim ve kıçımı yayıp uyudum. Arkadaşımda yazık uyku girmemiş gözüne. Sen kalk sabahın 6'sında ev bakmaya çık. Bakmadığımız mahallenin birine gidiyor. Böyle şeyler filmde olmuyormuş sadece(virgül) camda yazıyor "öğrenciye kiralık daire" numarayı yazıp koşa koşa eve gelmiş uyanmamı bekliyor. Neyse uyandım bana söyledi filan ama kesin diyorum yıkık dökük bir şey (virgül) yoksa hayatta yazmaz öyle öğrenciye filan diye. Saati geçiriyoruz pazar pazar kasmayalım (virgül) öğle vakti arayalım diye. Hiç umudum yok ama ya. Kesin diyorum ev yarak gibi. Bekliyoruz sitenin önündeki parkta şarkı dinliyoruz salakta. Neyse ev sahipleri geldi. Anam ev mis gibi. Dayanamadım dedim ki "Feyzi beycim neden özellikle öğrenci dediniz (virgül) evin problemi mi var?"
Meğersem onun çocuuu da öğrenciymiş (virgül) bu evi aldıklarından beri öğrenciye veriyorlarmış. Ufak pürüzler var ama baktığımız tüm evlerin arasından en güzeli.
Ev baktığımız ilk gün bir eve gittik aman allahım mutfak dolapları yoktu. Bir banyosu vardı (virgül) sıçmaya gitsen bokun içine kaçar. Öyle bir alafranga tuvalet. Ay bide neticeyi koyacağın yer solmuş pembe. Emlakçı utanmasa "bakın gül kurusu renginde tuvaleti var" dicek. Hiç unutmadığım bir ev daha var (virgül) 2+1 normalde ama bir odası vardı... Töbelerim olsun oda 1 metre kare. Benim adımımla 3 adım bile değildi!
Her neyse öbür gün anlaşmayı yaptık. Eşya vs derken yuvarlanıp gidiyoruz. Doğalgaz taktırdık. Kapıları boyadık orayı yap burayı yap derken anam sürekli bir şeyler oluyor. Boyadığımız ev eşyalarına vernik atıcaz vernik bitti (virgül) doğalgazı açmaya geldiler boruların yanlış bağlandığını söylediler. Televizyonu fişe taktık patladı priz (virgül) mutfaktaki prizler çalışmıyor filan. Zar zor güzel bi buzdolabı bulduk. Mis gibi temizledik ettik (virgül) fişe taktık dolap ısınıyor. Işığı yanıyor filan. Sonraki gün aldığımız yerden adamlar geldi (virgül) allah belamı versin dediği şey şu adamın "abla fişe dakmışınız bunu bunun motoru kalkış yapamamış patlamış bu çalışmaz gakmamış motoru"
Uçak sanki aq motoru. Kalkış yapamıyo bak sen ya. Neyse 1 hafta boyunca adam dolapla uğraştı sonunda kaldırdı(!) motorunu. Anladığımız tek bir şey var elektrik tesisatını yeniden yaptırcaz. Bi ketıl nasıl yarım saatte su kaynatır allasen ya? Suya üflesem ben daha çabuk kaynatırım. Mikrodalgayı kullanamıyoruz bile. Tek prize onlarca üçlü priz takılı evin içinde spider man gibi uçuyoruz oradan oraya.
Ben mi çok şanssızım acaba? Daha neler neler var aklıma gelmiyor yani. Her neyse öpüyorum sizi kocaman (virgül) tabi sıçmık topuzum da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder