9 Kasım 2014 Pazar

Goygoy

Yine bakınca kısmetinizin kapandığı, ne kadar uğraşsam da seksi görünmeyen topuzumla yazıyorum size. Bugün bahsedeceğim konu sizin de bence evinizin her şeyi. Arkadaşlık, kankilik, dostluk vs vs. Ayyy içim bayıldı arkadaşlık, dostluk yazarken. Bu kelimeleri sevmiyorum. Anlamlarını seviyorum sadece. Aslında sevmediğim çok kelime var; Görüşürüz, giiinaydıınnn, iyi geceler... diye gidiyor böyle. Laaaan kanser oluyorum, kanım çekiliyor bunları duyunca. Sabah zaten zar zor kalkmışım, saçım başım darmadağın, pijamam kaymış yana, sütyenim desen fenalarda, çişim gelmiş, uyanmak istemeyip zorla kalkmışım, gece içtiğim son sigara yüzünden sanki yatmadan bok yemişim gibi ağzımın tadı var, ketıla kimse basmamış, sinirden geberiyorum, kalkmış diyor ki "giiiinaaydınnnn" sensin lan günaydın. Sabah şekeri gibi bir o yana bir bu yana gidiyorsun, sabah sabah gülüyorsun, BEN GÜLÜYOMUYUM? Kafana kürekle vursunlar, ses tellerin kopsun inşallah. Demeyin bana günaydın. Günaydın mesajı da atmayın arkadaşım. Sizin sabah neşenizi, bitmeyen enerjinizi sikerim. Keza görüşürüz.. Allam gidiyom işte da ne diye görüşürrüüüz diyeyim ki? Hadi deyip kalkmışım, belli gidiyorum. Ne diye görüşürüz dememi bekliyorsun ki? Ben görüşürüz demezsem görüşmüyoruz mu?
İyi geceleri söylemek bile istemiyorum. Aman ha iyi gece dileklerini iletirsin, gecem güzel geçer, tatlı rüyalar görürüm filan aman ha aman. Mükemmel bir gece geçirdim inanamazsın. Sen öyle dedin ya, hiç odadan ses gelmiyo, biri bana sanki seslenmiyo, garip şeyler geçtiğini kurmuyorum kafamda. Rüyalarımda hiç fantastik değil, göktaşları, ejderhalar, afetler filan görmüyorum. Oradan oraya koşan minik pıtırcık davşanlar görüyorum. Gökyüzü pembe filan, davşanlar sincaplara kalp yolluyo. Ağzına sıçarım senin. Sürekli kaldırımdan düşüp sıçrıyorum lan uyurken, dipsiz kuyulara düşesin, bir tek dileğim var, huzursuz bacak sendromun olur inşallah!
Neyse ya kanki, sevmiyorum ben kısaca böyle sözleri. Az çok anlamışsındır. Asıl konumuza gelelim mi?
Küçükken hep böyle filmlerde görüp hayal ederdim. Bi kız grubun olur, düğünlere falan gidersiniz, köpek gibi içer, erkekler hakkında konuşur, çeşitli iddialara filan girersiniz. Hah ben o kız grubumu geçen yıl buldum. Şimdilik whatsapp grubuyla idare ediyoruz ama illa ki hepimizin buluşacağı yer aynı.
Aralarından biri var, benim tek yımırta ikizim, hayatımın anlamı, onun evine gittim geçen sene, adaya. Neyse takılıyoruz böyle, sabahları mis gibi kahvaltılar, DKG -deniz, kum, güneş- akşam yemeği, mekanlar, oğlanlar, eve dönüş, kapanış. Allahım sürekli kesiyoruz birilerini ama gidip konuşmuyoruz bile. Kendi halimizde içip, sarhoş evimize dönüyoruz. Neyse işte en son gidişim çok farklı oldu. İkizimin -öz kardeş değiliz he, ama tıpatıp benziyoruz- ev arkadaşları oldu. Farklı olması bu yüzdendi. Önceden 2 kişiyken şimdi kalabalıktık. O kadar güzeldi ki, hayatımın belki de en güzel zamanlarını geçiriyordum oradayken. Planlar kurmalar, oraya buraya gitmeler, cadı kazanları neler neler. Hepsi eşsiz parçam oldu yemin ediyorum. Bakınca beraber o kadar az zaman geçirdik ki! Ama ne biliyor musun sanki yıllardır birbirlerini arayan  4 genç kızdık. 4 kişi bir genç kızın gizli defterine gircez. Kız kitaplarında yazılan 4 farklı karakter, ortak noktaları pek yoktur, hepsi birbirini tamamlar falanlar filanlar hep öyle. Teşkilat gibi anasını satayım. Bize bir erkek gösterin hemen onu doğduğuna pişman edelim. İtinayla erkek geri döndürülür. Az anasının gözü değiliz.
Şimdi o üç kahpe bizınıs oldular, plazalarda bilmem nerelerde takım elbiseli adamlarla muhatap oluyorlar, ben hala öğrenci evimde, bazen bilgisayarda film izleyeyim, bazen camın önünde tumblr kızı gibi takılıp durayım. Ben ölmüşüm ya, ben bitmişim.
Demem o ki size, eğer böyle bir kız-erkek farketmez bir grubunuz yoksa, siz hala piçlik peşinde koşmak yerine kız-oğlan düşürmeye çalışıyorsanız atın kendiniz aq. Oksijenimizi boşuna tüketmeyin. Teşkilat işi olm bunlar, yek başına olur mu?
Ay bi gün korkuyorum he, arabalarımızdan makineli tüfekler çıkarıp deri taytlarımızla otoparklarda FBI'cılık oynıcaz diye. Allahtan işimiz gücümüz goygoy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder