15 Kasım 2014 Cumartesi

Emzik

Selamlar canım. Sizlere bugün yağmurlu bir akşamdan yazıyorum. Sabah yaptığım bizınıs topuzumla yazıyorum, hala seksi olamadım. Oysa gece ders çalışırken kendimi adeta bir Beverly Hills kızı gibi hissediyordum. Anam bir kalktım, saçımı sikmişler çok afedersiniz. Bütün Yılmazları meseneme eklemişim, yılmazseverlerin hepsi yolmuş sanki beni.. Uykusuzum ve tabii ki huysuzum her sabah olduğu gibi, topuzu kaptırıverdim bende. Anam hadi topuz yapıyon, bi bak di mi aynaya ne alemdesin diye. Küçük kıvırcık dipçiklerim çıkmış kenarlardan, kulağım orada sallanıyorlar, sürekli bir duran bir yağan yağmur azdırmış iyice saçı, kıvırcıklar almış başını gitmiş. Ben bunu günün tam ortasında fark ettim ve düzeltebilme şansım hiç yoktu. Aslında vardı ama "amaaaen" dedim "bütün gün herkes gördü nabayım" dedim.
Ufak çapta! bir alışveriş yapıp evime geldim. Dün elektrik işimiz yapıldı, bugün buzdolabı için geleceklerdi. Ya ben geç kaldım, ya onlar bugün gelmedi, henüz bilemiyorum. Artık buzdolapsız yaşamaya o kadar alıştım ki, yapılmasa da olur.
Neyse, alışverişi yaptım bi ton poşetle güç bela geldim eve. Sıçmışız akşam evin içine sınava çalışcaz diye. Salonda sadece ciddi söylüyorum bok yoktu. Odama girdim binlerce bardak, yarım yarım yenmiş elmalı turtalar.. Ne turtası amk bildiğin elmalı pasta işte, geçenlerde annemler geldiğinde getirmişlerdi. Elektrikçi prizleri sökerken huharca duvarımızı söktü filan bok götürüyor bildiğin ya. Bari dedim toparlayayım ortalığı, bulaşık neyim yıkayayım. Mis gibi ettim evi geldim oturdum buraya.
Asıl konum bugün bebeklerdi. Markette böyle cool cool takılıyorum, gördüğümü sepete atıyorum gibi görünüyorum filan ama yalaaan. Onların fiyatlarına önceden baktım, çat diye ucuzunu atıyorum. Havası aynı şey gibi "fakirler, ucuz diye almıyoruz, hastasıyızz" kendimi bi bok sanıyorum işte. Market arabası ayrı yerlerde zaten. Allahım tekeri yan yan gidiyo, oraya buraya çarpıyorum. Millet geçecek, yol vermeye çalışıyorum çarpıyorum onlara. Bir ara yemin ederim bıraktım market arabasını içinde başka mağazadan satın aldıklarımla birlikte, gittim bakındım geldim. Sonra almaya gittiğimde getirdim arabayı. Ben o market arabasını da tekerini de. Amk tekerine bir saç takılmış ama bi gör, sanki bütün mahallelerin kuaförlerindeki saçların arasında sürmüşler. Her neyse tam böyle başka reyona yöneliyordum ki, bebek reyonunu gördüm. Girdim hemen reyona. Nasıl içim gidiyor ama. Emziklere bakarken gözlerim doldu, biri biberona ellese hıçkıra hıçkıra ağlıcam o derece. Lan dedim keşke bi tane ben yapsam, sonra daha var deyip teyzeciğimin 1 ay sonra doğacak çocuğuna emzik almaya karar verdim. Hayatımda ilk defa yanımda kimse olmadan, tamamen kendi zevkimle bir bebeğe hediye alıyorum. Ben gelmişim çocuk doğuracak yaşa, hala kuzenim oluyor. 18imden sonra doğan bütün kuzenlerime hala-teyze dedirtcem.
Aldım 0-6ay emziklerden bitane, sonra emzikleri tutan minnoş şeyler varya, bebengin tişörtüne tutturuyorsunuz, haha ondan gördüm onu da aldım. Nasıl böyle içim içime sığmıyor, yıllarca hep evime alışveriş yapmayı hayal etmiştim, bu kaçıncı alışverişim bilmiyorum ama gerçekten çok garipti. Emziklerle aşk yaşamışım civarda alışveriş yapanların dikkatini çekmişim filan neyse devam ettim alışverişe.
Kasaya geldim sonunda aldıklarıma bi baktım, rezalet kepazelik.
-Çöp poşeti
-Emzik ve tutkacı
-Şampuan, krem
-Promosyon ve arada sırada çok güzelleri çıkan tabaklar
-Bardaklar aynı şekilde
-Bıçak
-Meyve soyacağı
-Çikolata
Amk ya, göbeğim var zaten, bi de bunları almışım tam hamile, evinin gadını, çocuklarının anası kıvamında dolanıyorum ya. Arkamda sırada olan sivilceli kızın suratıma sonra karnıma baktığını gördüm. Kafamı sağa çevirip dudaklarımı sıkıp gözlerimi kapattım, baya sinirlendim. Azıcık sinirlendim, aslında hiç sinirlenmemiştim, hoşuma bile gitmişti bu durum. Ne yani evimin gadını çocuklarımın anası olmak istiyorum diye suç mu işliyorum sanki. Bana ne kariyerinden yani. Evli, mutlu, çocuklu takılıcam mis gibi minnoş yuvamda.
Eve geldim işte, oturdum baya böyle emziğe baktım falan. Sanırsın amk ilk çocuğuma hamile kalmışım, ilk defa emzik görüyorum hayatımda. Öyle triplere girmişim, triplerden trip beğeniyorum. İşimi bitirdikten sonra yaptım yeşilçayımı, kendi kendime "oha lan bak ne kadar sürede bitti, aslında çalışan bir ana olabilirsin" filan diyorum. 2 bulaşık yıkayıp ortalığı topladım ya, kendimi süper anne filan sanıyorum. Neyse işte ben duygusal duygusal Facebook'ta geziniyorum bi video gördüm, ahanda şu, bir ağladım bir ağladım, ağlarken hapşırdım falan yani o kadar salya sümük oldum. Sonra işte videodan videoya atladım bebekleri izledim, anne içgüdülerim kabardığında hep yaptığım gibi, su'da doğum videosunu izledim. O da şudur. Bi fena oldum daraldım.
Ben artık yazımın sonuna geleyim, baya uzun oldu zaten, demem o ki, seksi deyiliz diye hayallerimizi satmadık ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder