2 Ocak 2015 Cuma

Adam mısın lan

S.A
Topuzumla yazmıyorum, yağlı, toplu saçlarımla yazıyorum. Ne aq siz bütün kızlar kendilerini eve tıkadıklarında banyo mu yapıyo sanıyorsunuz? Hem ben bilerek yıkamıyorum saçlarımı yağıyla beslensin diye, kuaförüm dedi. (YALAN)
Bayadır yazmadım yine. Çok yoğun 1 ay geçirdim. Oradan oraya gidip hayatıma ekşın katmaya çalıştım, pek başarılı olduğumuz söylenemez. Bir ara Ankara'ya gittim, teyzem doğurdu sonunda :)))) o aldığım emzikleri kuzenimin ağzına ağzına soktum jfhjh Çok minnoş çok sevimliydi şrfsz. Yalvardım teyzeme bunu bana ver nolur valla çok güzel bakarım diye vermedi. Napayım napayım aq ben de mi bi tane doğurayım, gayri meşru? Bana niye çocuk vermiyorsunuz bana şerrefsizler.
Ankara'da tek 1 gün dışarı çıktım, okuduğum ve yaşadığım şehirde de olmadığı için starbucks'a attım kendimi. Sıram geldi, adımı sordu kız, "Ece" dedim. Bekliyorum kahvenin yapılmasını filan, önümde kimse yok, kadın bağırıyor "Hacer hanımmmmm" diye Bende etrafa bakınıyorum. En son çaktım, "pardon o mint mocha mı?" dedim, onaylayınca aldım çıktım. Rezil kadın, orospu evladı eceyi nasıl hacer algılayabildin? Senin omurilik soğanını hipofiz bezine sarıp ağzına vereyim, beyinciğini sikeyim kahpe. Orada bana dönüp "hacer mi ahahahah burada ne işin var" deseler haksız mı o halk?
Arkadaş Hacer adını küçümsediğimden değil, düzenli olarak isimleri yanlış yazmalarına kılım. Verin bardağı elimize biz yazalım madem adımızı. Ne sen üzül ne de biz. Neyse, ben konumuza geçiyorum artık.
Analarımızın, babalarımızın ve nicesinin de dediği gibi, okul bitmeden evlenmeyin kızlar. Hayın bu erkekler, zalımlar. Hepimizi harcarlar Feride, hepimizi. Anamızı bile sikerler, paramızı vermezler, öyle zalım köpekler onlar. Bunu eğer bir erkek okuyorsa, şu satırlardan sonra kapatmasın, devamını dinlesin. Adamların ve erkeklerin arasındaki farkı bilmeleri açısından diyorum, yoksa dilerse herkes kapatabilir :)
Neyse, neden böyle dedim ben.
Şöyle ki; yıllardır evde kaldım deyip duruyorum -ki kaldım- evlenmek istiyom ben, beni eversenize diye diye dilimde tüy bitti, hala evlenemedim. Okuyorum da ayrıca zaten. Okulum bitmeden çok zor ya evlenmem. Yine de kendime güvenmiyorum, "gün gelir aşıq oluruz, qaçarız be sefqilim" mottosuyla dolaşıyorum.
Bu yazıyı yazmak, tuvaletteyken aklıma geldi. Çamaşır makinesinin üstünde deterjanı gördüm. Deterjan çok önemli canımlar, evlendiğiniz kişi, çooook aşırı zengin değilse, size her markete gittiğinizde "oha aq o kadar deterjanı naptın" der. Aq evladı, istiyorsun bütün kıyafetlerin temiz olsun, her dolabı açtığında ifil ifil yumoş koksun, gelip diyor ki "naptın deterjanı" yumoş emikliyorum aq canım sıkıldığında, napabilirim? Makineye fazladan koymuyoruz sonuçta, bitiyor işte. Almayayım mı, pislik içinde mi kal? Aslında bu tarz erkekler onu hak ediyor. Adam dediğin "tamam aşkım al ama yasemin kokulusunu al, ben onu daha çok seviyorum" der. "O deterjanı nabıyün aq" demez. Bunu diyen düz, erkektir yani, hiçbir özelliği olmamasına karşılık, boş konuşan, gereksiz ve neden evlendiğinizi size sürekli düşündüren erkektir, "adam deyilsin" deyip ayrılmak, hayatınızda vereceğiniz en doğru karardır.
Bi deterjan yüzünden tabi ki evlilik bitirilmez, ama şöyle bir şey var; deterjan en basit örneği. Bu adam, pardon bu erkek, sizin her şeyinize karışır. Sizinle alışverişe gelmemekle kalmayıp, sevinçle aldıklarınızı gösterdiğinizde "bunu mu giycen şimdi sen" "kaç para verdin lan buna" "harca aq harca, sana çalışıyom zaten" tarzında tepkiler verir.
Bi eve giren maaş az ve tek olunca ister istemez bu problemler ortaya çıkıyor. 2 maaş girse, inanın sizin üstünüze başınıza aldıklarınız, deterjanlarınız adama koymaz, üstüne üslük "keşke bunun siyahını da alsaydın" bile diyebilirler.
Bu erkekler böyle anam, okumamışsın ya, ona muhtaçsın ya, sömürdükçe sömürür, hayatını yer bitirir bunlar senin. O yüzden okuyun dedim. Diplomanı aldığın ilk gün git koşarak evlen, bi'şey dersek namerdiz.
Ayrıca "evlenelim, aynı anda okursun" ya da "evlenelim okula gidersin ya nolcak" tarzı yalanlara kanmayın. Hepsi külliyen yalan! Evden çıkamamanız için ellerinden geleni yapar, hayatı size zindan ederler.
Son olarak, benim sevgilim adam gibi adam, o böyle şeyler yapmaz diyorsanız, siz bilirsiniz. Biz cenazenizde gözyaşı, düğünüzünde halay başıyız :) Geliriz, altın bile takarız :)
Erkeklerin alayını götünden siksinler, adamlara bi'şey olmasın ^^
+1 olarak da şu listeyi bana biriniz cd yapıp yollasa ya, çok severim ben onu :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder