28 Ocak 2015 Çarşamba

Beddua

SA halkımız ve değerli şişman severler.
Yine silme ve virgül tuşum çalışmıyor. Maç için link istemiştim kaşarın teki link attı virüslüymüş. Bir anda bir sürü program indi vs kanser oluyorum iş yapayım derken bu aq bilgisayarında. Düzenli olarak format attırmaktan yıldım artık yıldım. Keşke hiç çıkmasaymış ortaya bu saçma teknolojik şeyler. Ne gerek vardı şimdi bu kadar gerilmeye. Zaten dayanmıyor bi de üstüne sürekli para veriyoruz. Hayatımıza insan katmaktan başka bir işe yaramıyor. Genelde iyi insanlar katıyor da denemez yani. Mektuplaşırdık aq. Stalk yerine el yazısından dil bilgisinden çözmeye çalışırdık karşı tarafı. Üstelik sana yazmış yani her türlü elinde adam. Gereksizdi yani olmasaydı da olurmuş.
Ha ne var mesela genelde her gece bela okuyorum twitter'da. 1.ağızdan okuyor millet. İnternet olmasaydı kendi kendime bedduamı edecektim sizin haberiniz olmayacaktı. Size ulaşırdı emin olabilirsiniz. Beddua zaman mekan dinlemez gider girer hak edenin götüne. Hak etmeyin etmeyelim bizde beddua aq. Hak ediyonuz sonra vay efendim beddua etme. Ananı bile sikerim beddua etme ne demek. Bütün yarak kürek işleri yap sonra beddua etme. Öyle olmi.
Beddua çok önemli bi'şeydir arkadaşlar.
-İnsanı rahatlatır.
-Hak edenin götüne girer.
-Sizin yerinize öç alır.
-Hayat sikebilir.
-Her yerde karşınıza çıkabilir.
Dediğim gibi zaman mekan dinlemez. Hele bedduası tutan bir insansa kaçarın yok aq birkaç güne en fazla o belayı bulursun. Hele uzun vadeli bir beddua etmişse siz zaten yaraaaa yemişsiniz. Gidin büyü filan yaptırın. Ayet-el kürsi okuyup sirkeyle filan yıkanın. Ya da gidin gönlünü alın. Bakın yalan konuşmuyorum burada şahidim ve benim de şahitlerim var.
Gavatın birine uzun vadeli bir beddua etmiştim geçen yıl hala sürünüyor köppek ldjfgdkj inş gün yüzü görmeyecek. Her aklıma geldiğinde bedduamı tekrarlıyorum çünkü.
Az önce kuzenim bana beddua etti. Öyle bir düştüm ki! Yemin ediyorum uğraşsam bu kadar olmazdı. Facia çıktı facia. Topu topu koltuktan düştüm sehpa devrildi. Sen göt kadar sehpasın. Yerden yüksekliğin en fazla 40 cm senin. O bardak kırıldı küller savruldu şişe devrildi. (Senin gibi virgülün ben götünü sikeyim. Virgülsüz yazı yazılmıyor yav. Kanser oldum. Silme tuşuyla enter de çalışmıyor. Yanlış yazınca geri tuşuna basıp del yapıyorum. Delirdim delirdim. Tuşlarım bu halde bilin bakalım kim yanlış yazıp duruyor?)


Bakın şu manzaraya ya. Bedduanın boyutuna bakın. Bizim bütün aile böyle. Bi bedduayla insan bile öldürürüz. Mezopotamya izleri taşıyan anneanne halımın üzerinde neler oldu. Bardak kırığının içinde 1 paket sigaranın külü var. Rezil oldu bütün halı.
Size tek diyeceğim beddua yemeyin anam. Valla doğup doğacağınıza pişman olursunuz. O yaptığınız gavatlıkları teker teker size sokarlar ruhunuz duymaz. Götüne anestezi yemişler gibi sıça sıça gidersiniz. Paçalarınızdan bok akar ruhunuz duymaz. Rezil kepaze eder. Bu güzel ve minnoş kadınların kalplerini kırmayın. Şayet kırarsanız lanetleri üzerinizden hiç gitmez. Ha sanmayın evlenince sizden bedduasını çeker. Çekmez anacım niye çeksin. Zaten o bedduayı etmese sizinle evlenmişti çoktan.
Kaçarınız yok aq o bedduayı yiyeceksiniz. "Sikmese bari" mottosunu benimseyip o tedirginlikte yaşayacaksınız ömür boyu. Kadınları üzmeyin. SİKERLER.    
Son bi not: Size ettiğim beddualar gerçek değil merak etmeyin. Seviyem la sizi valla bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder