31 Ocak 2015 Cumartesi

Ayak

SA iyi sabahlar sayın kaynanası sevenler.
Virgülüm ve diğer tuşlarım hala çalışmıyor. Belki iyileşirler. Acaba adaçayı filan mı döksem klavyenin üstüne lksfjngkj sonra bi güzel terletirim ben bunu dkjghsd neyse.
Şurada dedim film eleştirisi yapayım vazgeçtim. Ben kimim ya film eleştirecek. Dedim ki sonra ben en iyisi yine bizim goygoylardan birini yapayım. Hazır yazasım gelmiş iki dakika insan olayım yazımı yazayım.
Gece gece kafama çok tatlı bi konu takıldı. "AYAK"
Ya allah affetsin benim de o kadar güzel değil ama ne ayaklar var ya. Bakın bahsettiğim konu öyle önemsiz bi'şey değil he. Geleneklerin gözünü seveyim. Mis gibi kaynananla hamama gidiyon ayağına bakıp alıyo seni. Çok muhteşem değil mi?
Geçen gün bi arkadaşımın evine gittim. Evli bu arada bu arkadaşım. Höhhhh allah buna bir ayak vermiş ama nasıl bir ayak. Evde çorap giyememiş malum ev hali bide ev terliği kaptırmış. Önü açık terliğinin tövbeler olsun. Kızın boy pos endam uçuyo. Baksan daş gibi hatun dersin. İşte kocası aldanmış güzelliğine bunun ayakları görmeden basmış nikahı. Sordum dayanamadım yani.
Eve girer girmez ayaklarını gördüm. Düzenli olarak ayaklarına bakıyorum kızın midem bulanıyor. Ama düşünün ki suratına bakmıyorum ayaklarına bakmaktan o derece. Ayaklarına anlatıyorum dedikoduları. Ayaklarıyla gıybet yapıyorum. Böyle parmaklar bi değişik bi de nasır mıdır siğil midir nedir birkaç tane var böyle parmaklarının üstünde. Hay dedim senin götünü sikeyim o kadar bakımlı kızsın şunlara bi krem süremedin mi. At gibi kız. Bildiğin at gibi yani. O toynakları kim görse der.
"Ya canım senin ayak parmağında ne var öyle siğil mi ne o nasır mı?"
"Aman ya hiç bilmiyorum valla"
Senin ben amına koyayım amına. Bunu derken utanmadın mı hiç ya. Evde saç fönlü o ayak ne o ayak. Kocan boşasa haklı.
"Ya kocan senin bu ayağı görüp mü evlendi seninle?"
"Siktir git ya bulaşma bana ksjfjfd"
Bu cümlesinden ve ses tonundan kocasının bunun ayağı görmeden evlendiğini anladım. Ya kocası da hani allah yaratmış yani. Onu allah yaratmışsa bizi ne yaratmış bilmiyorum. Öyle bir adam. Boy pos endam yine o da çok fena karısı gibi. Harika çiftler.
SENİN GÖZÜNÜ SİKEYİM BE ADAM O AYAKLARA NİYE HİÇ BAKMIYON
Şimdi anlatacağım uzaktan akrabam. Düğün öncesi ritüeline katıldım. Ayyy bayılazam valla bayılazam. Kaynanası gelmiş çeyiz getirmiş. O büyük süslü sandıklar var ya ondan işte. İçindeki şeyler standarttır zaten onların. O sandığın içinden terlik çıkar bitane... Üstünde tüy müy vardır rengi geceliğe uygun. Aman tanrım didim ya aman tanrım. Bu bi gaza geldi çıkardı çorabı terliği giydi. Ben o anda her şeyi unuttum. Terliğin tüyü müyü hiçbir şey sikimde değil. Sadece parmaklarına bakıyorum uzaktan akrabam olan kızın. Bi parmağı öbüründen çok kısa diğeri çok uzun. Geçiş yok aq bi uzun bi kısa. Nota gibi. Birkaç tane daha parmak olsa diyez miyez ağlatacak ortalığı. Hayır keşke babanın vereceği genleri sikseydin böyle olmasaydı ya. Bari tonlama filan yapsaydın direk geçiş olmasaydı o parmaklarının arasında :( Tabi ki parmakları sadece benim dikkatimi çekti. Ayağı kes o kız da daş gibi. Nişanlısının yanında da çorapsız duruyodu. Aradığım ilişki resmen. Aşkın gözü kör aq kör bildiğin. Baksana evlendi.
Dönüp bakarsak şimdi şunlara anlıyoruz ki kimse dört dörtlük değil. Daş gibiydi ikisi de. Topuklu ayakkabıyla mikemmel olabilirler fakat bütün büyü çorap çıkana kadar. Dış güzelliğe aldanmayın beyler ldjgkdj iyiliğiniz için. Manken kız kovalayan beylerin inş ayakları rezil eşleri olur.
ÖNEMLİ NOT:Bunu okuduktan sonra "milletin ayaklarıyla niye taşşak geçiyon" diye gelmeyin bana. Goygoy yapıyorum aq. Ayakları çirkin diye aşkından vazgeçen adam vurduruyordur. Fetişist değilse. Biz aşkımızı sümüklü&boklu sevdik. Sloganımız AŞKIMIZ AYAKLARINDAN BÜYÜK.      
Seviyorum sizi çirkin ayaklılar <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder