26 Ekim 2015 Pazartesi

Seni seveni sende sev

İyi geceler canım şişmanseverler.
Kaç gündür kankitoşlarımın evindeydim, bugün eve geldim. Ruh halim öyle berbat ki yine, kendimi odalara kapatasım geldi. 
Her şey iyi, güzel aslında şu aralar. Bugün oynanan derbi yüzünden midir nedir, anlamadım bi moral bozukluğu geldi. Eve dönüş yolunda sürekli aşkta kaybettiklerim aklımdaydı. Ulan amına koyayım azıcık bi şans olur insanda ya, hiç şansım yok benim bu konuda. Ben çekici, seksi adamlara koşarken arkamdan döktüğüm tatlış adamları göremiyorum. Ama olmaz ki canım, birazcık kendinizi göstermeliymişsiniz sizde. Hep benden bekleyin her şeyi, sen bana hamle yapmazsan ben nasıl göreyim seni. Muslera mıyım ben ayol?
Neyse işte, ben yalnızlığımla depişiyorum yatağımda, hayatımdaki adamları düşünüyorum, o sıra yaptığım iş için telefon geldi. Maillerde bi sıkıntı varmış, onu halletmemi söyledi arkadaşım. Kalktım mal mal ekrana bakıyorum, işi düzeltmeye çalışıyorum falan. Aynı şu yazıyı yazarken ki üşengeçlik ve asık suratımlayım, hallettim sıkıntıyı. Aradım sonra arkadaşı "düzelttim kanki" diye. Bana demez mi "sevgilim için şöyle şöyle bir sürpriz yapıyorum, bana şu konuda yardım eder misin?" 
"Ederim tabi." dedim. Dedim ama bi sorun nasıl dedim. Ben varoluş sancısı çekiyorum, arada o varoluş sancısı varoşluk sancısı oluyor, adam bana diyor ki sürpriz yapcam sen de yardım eder misin. Ederim anam yardım ederim. Hatta sen beni paketle direk postala sevdiceğine, benden âlâ sürpriz mi olur allasen?
Moralim çok bozuk arkadaşlar çook. Şu yaşıma kadar aşksız geldim, aşksız gitmek istemiyorum artık. Çok güzel olmaz mıydı, bi sevdiceğim olsaydı? Sürekli "ay hangisine yürüsem" diye arada kalmaktan, kaç kişinin kalbini paramparça ettim, kaç kişiyi kaçırdım. Son pişmanlık fayda etmiyor tabi de vicdanım rahat değil. Amına koyayım sizin de işiniz gücünüz yok bana beddua mı ediyorsunuz "inşallah mutlu olmasın bu" diye. Sikerim o dilinizi, ben beddua ediyor muyum size, siz neden bana beddua ediyorsunuz?
Artık bitirirsem şu yazıyı;
Aşık olun, seviyosanız gidin konuşun. Ha bir de "istemem yan cebime koy" olayından bi vazgeçin amına koyayım, sonra biz size yapınca "amcıklık" oluyor. Azıcık delikanlı olun da, bi öyle bi öyle yavşak yavşak dolaşacağınıza kıymet bilin. Benim diyeceklerim bu kadar, seni seveni sende sev dghjdfhgjhdj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder