2 Aralık 2014 Salı

Tiramisu

Bir seksi olmayan topuzumla yine karşınızdayım sayın şişman severler. Hepiniz iyisiniz, turp gibisiniz inş. ABV hepinizin. Gram haz etmiyorum hiçbirinizden. Sonuçta yaşadığım 1 hayat var ve hepiniz o hayatın içindesiniz. Hayatın ABV için sizin de ABV olmuş oluyor. Yoksa hiçbirinizle bir problemim yok. Benide böyle sevin aq napayım, şirinler köyü desek buralara -ki şirinliğin ş'si değiliz- huysuz şirin olurum. Niye çünkü hep nefret ediyorum, sevmiyorum hiçbir şeyi. Duygularımı aldırdığım ve henüz nakil yaptırmadığım şu vakitlerde sizlere taşlama yapayım.


Tamam belki hazır aldım ama sonuçta tabağa ben koydum BE SEVGİLİ, SUFLE DE Mİ SEVMEZSİN?
Günümün anlam ve önemini belirten bir tivitti bu.
Düzenli olarak puding yapıyorum, supangle vs paylaşıyorum tivitırda. Ama yok anam bir türlü aradığım koca adayım beni bulmuyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum artık. Erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçiyor dediler, eyvallah dedik, verdik kendimizi yemek&pasta kitaplarına, videolarına. Blog bile takip ediyorum yemek hakkında. Ama yok anam biz yaptıkça adamlar bize zorunlu görev kılıyor yemek, pasta yapmayı. Siktir git gavat ben sana her istediğinde bişeyler yapmak zorunda mıyım. Sordun mu paran var mı diye. Belki malzeme alamıcam, belki o parayı kuaför için ayırdım? Söyleee bunların hiçbir anlamı yok mu? Adamlar utanmasa dicek ki "benim bi arkadaş gelecek de, bi yemek neyim bişey yapsana?" Bu kadar yüzsüz olamazsınız ya? Taşaklarını kızartmamı istermisin tatlı çocuk. Gamsız pezevenk ben kendimi heba etmişim seni tavlıcam diye, yıkamadığım bulaşık, denemediğim cupcake tarifi kalmamış hala bana diyor ki yemek yap, pasta yap. Bokumu ye gavat. Sen kim köpeksin. Ben kendi anama babama bu kadar pasta yapmamışım sana mı yapıcam. (YAPTI)
En büyük pişmanlıktır belki de o. arkadaşlar, kızlar salak mısınız acaba. Beyninizi peynir ekmekle mi yediniz. Bırakın beceriksiz sansınlar sizi, daha çok değeriniz olur ya, valla bak. Şimdiki erkeklere "çok güzel yaparım pasta filan, mutfakla aram çok iyidir" derseniz adam size der ki "bi de oturur bi güzel yersin sen." VAR Kİ YİYORUZ AQ. Sana mı sorucam, ben yemezsem nasıl güzel yapıcam piç. Yarın öbür gün gelip dicek ki, ben seni ne diye aldım ki, bi sikim bilmiyon, yeter dışardan yemek istemiyorum, yemek yapmayı öğren aq. Yok yeeeea, sen git öğren. Her konuda üstünlük taslamakta 1 numarasınız ama boxerlarınızı kadınlar ütülesin, küçük kıllarınızı onlar temizlesin, sizi yedirsin, içirsin, yatakta mutlu etsin.. Katya mıyım ben aq. Sen şimdi saçlarını turuncu yap da dersin.
Ha bi de, aq bak çok sinirlendim yine, adamın en sevdiği şey düz kek olur mu? Git tiramisu sev, ekler filan sev de, normal bi kızdan farkımız olsun. Kreşte kek yaptırıyorlar, bu neyin kriteri. Kek yapan kız mı, gerçekten mi? Düz kek yani, bildiğin 3 yumurtayı kırdım önce filan. İ-NA-NA-MI-YO-RUM. Bi de sarmaları vardır bunların. Sarmaya ve keke tav olurlar hemen. Bunlar tavlanması en kolay erkeklerdir. Düzdürler çünkü, ve kalp yerine odun borusu filan taşırlar, beyin hücresi yerine arkadaş hücreleri, oksijen yerine fotosentez yaparlar ama klorofil yoksunu oldukları için onda bile başarısızdırlar. Olmaz anam onlardan. Sen getir tiramisu seven adamı, bak nasıl tavlıyor(!) seni. Onu tavlamana bile gerek yoktur, o gelir seni bulur. Anlıyormusun. Aptal olma. Keep calm and love tiramisu.
Son olarak topuzumun neden seksi olamadığını buldum galiba. Saçlarım kıvırcık olduğu için kabarık kabarık duruyor toplu yerleri, ondan seksi değil. Aman ya, beğenmeyen küçük oğluna almasın, ben zaten BİLİCLE evlencem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder