5 Ocak 2014 Pazar

utanıyorum.

sizin için ne anlam ifade ediyor bilmiyorum ama ben insan içinde neredeyse hiçbir şey yapamıyorum. Hele uyumak, hele o yemeği yemek.. Zaten sunum yapmayı söylemiyorum bile. Aslında olay basit. Utanma duygusu. Biraz abartılı utanma ve elalem ne der baskısı var bende de. Yalan söyleme oradan bende hiç yok diye, kendini kandırırsın. Elalem ne der olayına çok takılmayabilirsin. Ama hiç utanmam deme, arsız olursun. Şahsen ben böyle düşünüyorum. Elle yenen yemekler var, yok diil. Ama bokunu çıkarıp "ben rahat insanım yeeea" gevşekliğini yapmayın. Gerçekten hoş değil. Tamam balığın kılçığını ayırırsın elinle ona laf yok. Ama ağzına kaçmış kılçığı ağzın doluyken elinle çıkarma gözünü seveyim ya. Cimrilik etme al peçeteyi bütün ağzındakini kibarca çıkar. O kadar balık eti, ekmek, roka vs arasından o kılçığı çıkarcam diye kendini parçalıyorsun. O kadar uğraşıyorsun o kılçık batıyor boğazına gözlerin doluyor üstüne. Ne gerek var yani? Ha bi de şeyler var, insan içinde çekinmeden uyuyan insanlar. Abi benim ödüm kopuyor kıçım açılır, yanlışlıkla yellenirim, ağzımdan su mu akar diye. Zaten uyurken konuşuyorum. Yetmezmiş gibi dişlerimi gıcırdatıyorum. Hoş mu? İnsan içinde rahat rahat uyuyan adam çok yüksek ihtimalle horlayan adamdır zaten. Tövbeler olsun bir gün kütüphanede sabahlayayım dedim. Sabahlamaz olaydım. Herkes uyumaya gelmiş oraya. Sabaha karşı arkadaşlarım uyudu bende keşif yapayım dedim. Bir abimiz uyumuş koridordaki masada. Abimiz 120 kilo var. 3 sandalyeyi birleştirmiş, binbir gece masallarına dalıvermiş o güzelliğiyle. Yanına yaklaştım bende usulca. Çünkü öyle bir horluyor ki, 2.kattayız -1'e horlama sesi gidiyor. Abinin kıçı açılmış. Zaten abi kuyruk sokumu kıllarını bir gül edasıyla tehlikelerden korusun diye görevlendirmiş. Bana ilk selamı dikenleri(!) verdi. Dahada yaklaştım ağzının kenarından sızan suları gördüm. Ağız ağız olmaktan çıkmış, Keban olmuş. Allah kimseyi o duruma düşürmesin. İnsansın olur mu olur. Abi osurmadı ama allahtan. Benim için trajikomik bir anı olarak kaldı bu. Feyz aldım ondan uyumuyorum oda dışındaki bir yerde. Bazen sınıfta ders dinlerken kafa kayıyor. Ondada bilinç açık kalıyor. Yellenmiyorsun, kıçında yanındaki arkadaşın sayesinde açılmıyor. Sadece ağzından akan minik asitli dna parçacıklarına engel olamıyorsun maalesef. Burnunda et olan arkadaşlar aldırsın onları. Yoksa ömürlerinin sonuna kadar o su akacak o ağızdan.
Kamil Koçtan bildiriyorum. Çok uykum var. Allah tedirginliklerin belasını versin. Hele de yan tarafta her hareketini itina ile izleyen Abazalar varken..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder