29 Kasım 2014 Cumartesi

Şeref yoksunu

Yine arada boşluk bıraktım ve yazmayı gerçekten özledim. Aslında yazmadığım her gün için ayrı malzemelerim vardı, zamanım yoktu hiç. Sınıfta kalmanın o ince çizgisindeyim ve az kaldı, girecek bana. Şu zamana kadar hiçbir sorumluluğum olmadı, ne ilişki ne çalışma ne de başka bir şey. E şimdi ev var, okulumu bitirmek zorundayım.. Yıllardır almadığım sorunlulukları üstlenmem gerektiğinin geçen yıl farkına vardım ve emin olun kılımı kıpırdatmadım. Şimdi bakıyorum da, boş geçirmişim o kadar yılı. İstediğim kadar güzel an geçireyim, insanlık için tek bir şey yapmamışım. Kendim için de pek bir şey yaptığım söylenemez.
Her neyse ben size yine seksi olmayan topuzumla yazıyorum. Ağzına sıçtığımın saçı bir türlü seksi olmuyor ya. Boşu boşuna o kadar sarıya boyadım. Boyattığımdan beride bir kere olsun föne gitmedim. Niye, çünkü evde depresif takıldım, uğraşamam dedim, ona para verceğime içerim lan dedim.Bu halimden kurtulacağım derken, yine birileri içine sıçtı tabiki. Sınavlarım kötü geçmiş, şükürler olsun ki bıyığım çıkmamış, günde 2 film izliyorum, saçlarım desen gitara vurmuşlar, parasızlıktan mahvolmuşum, evde bi kahve yapanım yok, arkadaşlıklarım iyi gitmiyor, ve tabi ki sevgilim yok. 
Bizim kızlarla otururken birini gördüm facebookta. Çocuğa yazın ayıp etmiştim dedim bari hazır azıcık insana benzemiş yazayım şuna. Yeni müzik grubu falan kurmuş gerizekalı arkadaşlarıyla. Neyse inanılmaz soğuk, buz gibi bir sohbet. Bana alttan alttan laf sokuyor filan. Köpeğe bak kendini ne sanıyorsa. Benden telefon numaramı istemişti, görüldü yapıp cevap vermemiştim, ayıptır dedik naber yazdık. Bu havalarda tabi iki dakikada götü kalktı paşamın. Verdiğin kiloları napayım lan ben, bana mı verdin sanki? Müzik grubun var da bana mı çalıyorsun? 
Yaşımı sordu, söyledim bana diyor ki "oo abin olmuşum" lan yarrak kafalı topu topu benden 2 yaş büyüksün neyin sidik yarıştırması bu? Bende "ahahahah aynen ya saçlarına aklar düşmüş evlenecek yaşa gelmişsin" dedim cevap veremedi. Vel hasılı kelam sonraki gün sabah bana demiş ki günaydın. Gel de sikme bunu. Nefret ediyorum, inatla herkes diyor günaydın. Bende bozmadım günaydın yazdım. Biraz sohbet muhabbet derken "bugün bişeyler içebiliriz bence" dedi. "olabilir" dedim. Dedim ama gitmicem yani, dün aptal aptal konuşmuş sonra ki gün atlıcam mı hemen, ki gram etkilenmedim çocuktan, sempati desen yok, karizma yok, zeka hiiç yok. En sevmediğim erkek tipi yani. Bu bana birkaç saat sonra yazdı yine facebooktan "napıyorsun" diye. Çocuğa diyorum ki "sınava giriyorum şimdi" diyor ki "bende hiç uyuyamadım" 
Yarak kafalı bak bakayım benim sikimde mi senin uyuyup uyumaman? Sınav çıkışı yazdım niye diye, demiş ki "üst kattaki sevgililer yüzünden"
Hmm, bu baya düşündürücü. "kıyamam yha üzlme gn glr snde uytmzsn cnm yaa .s" deseydim keşke o sırada, kurulu olan çadırıyla rezil kepaze olsaydı milletin içinde. Cevap vermedim, hem ne yazacağımı bilemedim, hem zaten ilk buluşmalarda problemli biriyim, bende uyandırdığı izlenime bakın, azgın köpek. 
Sonraki sabah bana yazmış "takmadın" seni ben sikime takmam lan. Anca kordondaki faytonların atlarınkine takarım seni ibret-i alem diye dolaşırsın kordonda. "Yazacak bir şey bulamadım" dedim. 
"Görüşecektik dün farkındaysan"
"Evet farkındayım"
"E niye yazmadın."
"Bana yer ve zaman söylemedin ki" İnanılmaz salak yapıyorum. O kadar salağa yatıyorum ki bir daha kalkmıyorum yani. 
"Bugün sahne var, gel takılalım"
"Sınavım var. Sonraki gün kahve içeriz."
"Peki tamam, instagramın var mı?"
Yok anasını sikeyim. Bu zamanda instagramı olmayan adam mı kaldı yarrak. Bilmiyorum sanki niyetini, kilitli diye salak yapıyor bana aklınca. Neyse kabul et dedi vs o konu öylece kapandı.
Kahve içeceğimiz gün bugündü. Sabah kalktığımda ev arkadaşım gidicen mi dedi, yok dedim. Hepinizde oluyor mu bilmiyorum da böyle yazışırken bile koyduğu virgülden niyetini anlayabiliyorum karşı tarafın ve gerçekten bu sümsük bende güzel bir izlenim yaratmadı.  
Bana az önce yazmış yine "dershaneden geldim, yorgunluktan ölüyorum, bize gel film izleyelim"
Vööööyk? Bu ne samimiyet, bu ne kendini bilmezlik. Keşke numarasını alsaydım da şuraya yazıverirdim yemin ediyorum. Aptalla daha normal muhabbetimiz çok olmamış bize gel film izleyelim diyor. Hmm pki dşndrdü açkçsı şrfsz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder